Skip links
TOPP Hygiëne

Tiptop toilethygiëne met TOPP

Share

Niet lullen maar poetsen… Als één Rotterdamse partij letterlijk weet wat dat betekent, is het hygiënespecialist TOPP. Met nieuwe franchisenemers spreidt hun unieke formule van
dieptereiniging voor sanitair zich verder over Nederland uit. “Gegarandeerd gemak, service en zonder contracten,” zeggen Jeffrey van der Spoel en Melvin Roozen. Hygiëne naar het volgende niveau tillen.

Met de komst van Melvin als nieuwe franchisenemer voor de regio boven de grote rivieren – Maas, Hollandse IJssel – zet TOPP weer een spot op de landkaart van Nederland. Met de collega’s die net als Jeffrey van der Spoel de enige echte TOPP-formule inzetten voor een
100% hygiëne, breidt het klantenbestand almaar uit. Jeffrey: “Onze ambitie is om naar negentien franchisenemers te gaan. We zien dat de markt behoefte heeft aan service en gemak en dat is precies wat TOPP sterk maakt.”

In de praktijk betekent dit dat TOPP organisaties helpt bij het realiseren van een schone, frisse en veilige omgeving middels hand-, toilet-, vloer en keukenhygiëne. De unieke TOPP reinigingsformule bestaat al tientallen jaren en heeft bewezen een blijvende topper te zijn.

Over wat de TOPP-dieptereiniging zo veel efficiënter maakt, zeggen Jeffrey en Melvin: “Door de speciale coating hoeft het toilet gedurende de werkingsperiode van zeven tot negen dagen alleen met water te worden gespoeld. Schoonhouden wordt een simpele handeling en dat zonder gebruik van chemicaliën. Kosten- en tijdbesparend zonder
het milieu verder te belasten. En toch de garantie van een blijvend hygiënische werk- en leefomgeving. Zo makkelijk is het met TOPP.”

TOPP levert tevens dispensers voor onder meer zeep, schoonlooppmatten en containers voor damesverband die op afgesproken tijden worden vervangen. “Afspraak is afspraak. Niets zo irritant als een volle container die maar niet wordt geleegd of een mat die niet wordt verwisseld. Sinds kort mogen we deze service ook leveren bij de sportscholen van MyLife. Ze waren verbaasd over hoe snel wij hen konden helpen. Dat is TOPP. Wij zijn van de korte lijnen en de persoonlijke service. Onze klanten hebben ons 06-nummer, kunnen ons altijd bereiken en hebben één aanspreekpunt. Het belangrijkste voor ons is dat zij geen omkijken hebben naar dit onderdeel van de hygiëne.”

De medewerkers van TOPP komen wekelijks op een vaste dag en vast moment bij een vaste klant langs voor de reiniging. Zo weten bedrijven waar ze aan toe zijn en krijgen zij mensen over de vloer die hun vak verstaan en de weg weten. “Goed geregeld en het werk wordt direct digitaal afgetekend en gemaild.”

Ze zijn er trots op dat ze zonder contracten langlopende relaties bewerkstelligen. “Dat vertrouwen is er gewoon. Wij zijn ook ondernemers, weten wat onze klanten willen en dat is dat ze geen omkijken hebben en dat zonder torenhoge kosten. We denken ook aan hun portemonnee. Kleine bedrijven kunnen voor een paar tientjes in de maand al zijn verzekerd van de TOPP-formule. Daarom zeggen we tegen bedrijven in alle sectoren: probeer het eens. We komen graag langs, geheel vrijblijvend, om te laten zien wat TOPP speciaal maakt.”

Dit is een artikel uit Rotterdam Insight #12. Het volledige magazine is hier te lezen.